Glädjebesked på börsen idag

Tror jag tar ett liiitet glädjeskutt då oxå här hemma.
Fast jag skickar en tanke till två oerhört besvikna personer just nu i annat ärende..
Förstår hur ni måste känna er just nu..usch.
O vilken förbannad lurendrejare ni råkat ut för!! :(
Håller tummarna för ett någorlunda positivt besked i morrn för er!
Hoppas måste vi...in i det sista.

Fick veta av försäkringskillen att det är att köra igång på toaletten här.
Fick reducerat självrisken pga jag själv åtgärdar väggarna.
Lite glädjande, för det ville jag ju. Får väl se hur det slutar :)

Kram åt folket o en extra till de två ovannämnda.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för det Anders. Det värmde.

Får se vad dom säger imorn..........

2009-01-26 @ 21:14:36

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0