Då var det slut...

... på alla dessa röda helger, nu återgår allt till det normala med jobb och skola.. Skönt på ett visst sätt, förutom att det är sååå länge tills det är några extra lediga dagar igen.. Då får man vänta till påsken.. Aja, det ska väl gå det med.. Imorgon e det dags igen, och jag ska stiga upp kl 06.30... Minns inte sist jag gjorde det.. uja.. *gruvar mig* :) Men tre dagar till så e det helg igen :)) Å då ska vi bara ta det lugnt, det blir himla härligt måste jag säga, bara slappa i soffan å se film eller nåt sånt.. På lördag ska jag hjälpa Lisa en sväng å flyttpacka, men det är det enda jag ska ta för mig den helgen :) Nu ska jag försöka bli trött.. Lär inte bli lätt, men jag måste ju i säng nån gång.. Har ju totalt vänt på dygnet..

På 13 dags afton var vi hos mammsen å pappsen och åt middag.. Supergott var det!! Tack för en trevlig kväll Mamma och Pappa :)) Ha det gott där ute allihopa

Kramen från Mig!


8.gif

Kommentarer
Postat av: Skeå-fans

Hej på er.

tack för 13 dags afton, det var trevligt.



Ser fram emot en repris på sexan

2009-01-10 @ 20:47:24

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0