2009

Nytt år nu, får man börja skriva 2009 istället, tyckte jag precis vant mig vid 2008..
Tiden flyger iväg sannerligen...skönt man själv inte åldras mer iaf, känns lagom nu ju =)
Hur ska jag hinna med allt nu inför detta året då? Ja, säg det..det blir tufft.
Tror jag börjar detta året med lite arbetslöshet så jag hinner med allt ;(
Bakom molnen finns ju solen som bekant..tror den kommer fram så småningom ändå.
Den brukar ju det..
Julen 2008 var mysig o nyårsafton likaså, o nu går vi mot ljusare tider igen.
Va skönt!!! Ska banne mig gå ut o se om jag inte kan gräva fram nån vårblomma.
Positivitet är en bra sak, visst? :)
Såg Mamma Mia idag som alla pratar så varmt om..
Tyckte jag satt o småfrös lite..men visst, musiken e ju bra i den iaf ;)

Första kramen från mig iår.

Kommentarer
Postat av: Eva o Lennart

Visst var Mamma Mia bra . man satt bara o vänta på att nu händer det saker...........



Säger som Sverker "soptunnan"

2009-01-02 @ 18:31:22

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0