Igen!!!

Har jag åkt på förkylningen, nu e jag LESS!!!! Nån som hör mig?? ;) Detta e nu tredje gången jag snörvlar å nyser å tappar rösten om vartannat... Fick höra av chefen idag att jag är faktist Normal, (tro det eller ej) men det var visst många som fick tillbaka det, började ju tro det var nåt fel på mig.. Hypokondriker som man e ;) Vad skulle man göra utan denna?
Näää, nu ska jag sluta klaga, ingen som bryr sig iaf ;) Men ni kan ju låssas iaf ;) Nu e det iaf Torsdag, och jag jobbar endast till 13.30 imorgon, SKÖNT! Sen har jag helg, längtar lite tills lördag för då ska jag och Anders äta en god middag och fira Alla ♥ Dag! Nu ska jag ragga upp lite oxköttsköpare här..

På återseende!!

Kraam på er därute!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo en grå kjol från gina blev det, köpstoppet sprack något inlägg tidigare..köpte en tee från MQ! så de gick väl inge vidare:P jobbigt att vara förkyld, själv har jag då klarat mig bra!Du får krya på dig:)Ha en trevlig helg och en trevlig alla hjärtans dag! Kram

2009-02-13 @ 14:12:56
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/
Postat av: Skeå-fans

det är bara att bita ihop...........

The lives goes on.....

2009-02-13 @ 18:56:18
Postat av: lisa

potatisen är tillbaka å just nu på det berömada huset å tömmer litaASG krya på dig gumman!!!!

2009-02-13 @ 19:41:29

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0