Gäääsp..

Man är arbetslös o går upp kl halv sju..!?
Hur många gör det? Som är friska?Jag borde kanske sjukskriva mig istället..ler.
Nädå..snickarn e ju tidig om morgnarna, nu vet jag hur det känns för andra
då jag kommer tidigt o ska måla hos folk,.. jäkla hantverkare ;)
Ska ta ett ryck på toan själv nu...rev ner gamla tapeten igår där.
blir till att spackla o sen ska väven upp o målas därefter.
Jag gör klart mitt innan golvet läggs..ska primas oxå innan dess.

Ha en bra dag....jag ska försöka...gääääsp..ha det oxå :)

Kramen!

Kommentarer
Postat av: Pia

tror nog du tar dig en liten tupplur i efm så som du gäspar..s

2009-02-25 @ 08:16:10
Postat av: Iceman

Ha Ha trevligt att du oxå får stiga upp på morron...

Morgonstund har Guld i mun........

2009-02-25 @ 08:23:42

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0