Freeedag!

Idag har jag varit på ett sånt där litet jobb jag pratade om! =)
Riktigt kul var det oxå..trevligt värre, jag gjorde nytta!
Kan ni tänka er!? =) Eg hade jag o göra hemma men det gör jag i helgen istället.
På måndag ska det läggas klinker så jag vill ha allt klart då med målning osv.

Fredagsfräckis:
En bonde skulle städa sin lada, då hittade han en låda dynamit.
Bra tänkte han, då kan jag spränga det jäkla utedasset som retat mig så länge.
Han lade ut dynamiten o sprängde, då kom ett öra flygandes! Jävlar!!
Drängen satt väl inte på dass?! Jo, mycket riktigt.
När dammet lagt sig såg han drängen sittandes med byxorna vid knäna
o en herrtidning i handen. -Hur gick de med örat skrek bonden!?
-Skit iörat, sa drängen. Du har inte sett en näve med en pitt i?!

Trevlig helg på er!..kramen!

Kommentarer
Postat av: Minaya

Hej, Hur är det? Länge sen.



Lördag, melodifestivalen.. Är det något för dig? Haha



Kramis

2009-02-28 @ 14:12:30
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: minaya

Hm undra om platina är bäst kanske hehe

2009-03-01 @ 20:37:34
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0