Måndagkväll

Nuuu så kan man sätta sig å slappa efter jobb, handling å middag. Blev en enkel middag i dag..
Korv med bröd.. Exklusivt värre.. Men för nån gång kan det vara gott.. Ibland e man sååå himla
fantasilös vad gäller middagar..


Ge mig gärna tips på nåt gott å enkelt... TACK på förhand!!

Igår kväll såg vi film Mystic River en film från 2003, men det var helt klar sevärd! Ikväll blir det nog
Miracle at St. Anna så imorgon får ni ett utlåtande om den filmen.. Anders tror mer på den filmen än
jag, men jag ska ju ge den en chans! Jag har gått med i Love Film.. det som finns på reklam
här till höger *pekar* Tog ett sånt där gratiserbjudande där man får gratis film i en månad.. Funkar kanonbra,
och filmerna kommer hem snabbt sen jag skickat tillbaka de jag sett.. Rekommenderar det! :)

Nu ska jag blogga runt hos er å se vad Ni har haft för er idag!!

På återseende, å glöm inte mattipsen till oss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0