Killpakten dog

Jaha..där rök en av killarna i Robinson..men det var fel som åkte enligt mig!
Den där jäkla typen Cristian skulle åkt hem istället anser jag. Tål honom inte.
Rafael kändes inte särskilt hotfull just nu..men de ville splittra killarna o det gjorde de nu.
Synd Billing fick åka hem, skönaste killen på ön, lätt!
Han var en av dem jag ville se vinna skiten.
Nästa avsnitt verkar bli bra oxå..Cristian stod o grät av nån anledning,
 o nån får lämna omedelbart pga nåt som händer där..spännande spännande! :)
Jaja lördagen fortsätter en stund till med en film..vilken får vi se..Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Just nu fattar man inte hur de tänker i Robinson.

Men jag ska inte titta mer på den har jag nästan bestämt mig för.Valpen har ju åkt ur och det var ju för hans skull jag kollade.

Ha en toppendag!

KRAM

2009-04-26 @ 09:12:01
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Mia

Godmorgon vännen =)



hahaha vi tål heller inte christian vilken jobbig typ, grinade väl bara för att killpakten var bruten & att han kanske står som nästa man att ryka, HOPPAS,HOPPAS



Japp längtar tills nästa lördag verkar bli ett dramatiskt avsnitt & sånt gillar jag hahaha.



Jag håller åxå på Jarmo sen vet jag faktiskt inte.



Va händer för söta du dag då?? PUSS

2009-04-26 @ 09:25:08
URL: http://mizzmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0