Uppesittarekväll

Ikväll är det dags för vår årliga uppesittarekväll, och denna gång blir det i stan hos mamma och pappa. Det blir vi och familjen Lundmark. Vi ska göra lite apelsiner med nejlikor, det e något som hör julen till tycker jag.. sen lite annat småpyssel har mamma införskaffat... Vi får se vad som finns då vi kommer. :) Sen beställer vi pizza så ingen behöver stå och tillaga en massa saker.. Igår hade vi spelkväll med Tomas och Karina.. Vi spelade plump, å jag VANN!!! Första gången någonsin jag vunnit i Plump tror jag :)))
Ni får ha en trevlig kväll där ute allesammans, för det ska vi ha.








Kommentarer
Postat av: grannen

Det var en engångsföretelse. Ha en trevlig pysselkväll.

2008-12-20 @ 16:45:03

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0