Klägranenkväll :)

Nuu tänkte jag att jag skulle testa å blogga, har ju vart Anders som varit den duktiga av oss å göra det, men nu jäklar e det min tur :) Ikväll har vi ätit middag å sen har vi klätt julgranen, lika roligt som alltid, alla fyra har hjälpt till, och den vart superfin =) Lägger in ett kort på granen med våra söta barn. Nu e det bara att vänta en vecka så får man öppna alla paket som ligger därunder, eller.. de flesta paketen e ju till Petra och Simon. Ni får ha en fortsatt trevlig julvecka, och sköt om er därute!

Hejsvejs från hela familjen :)


Kommentarer
Postat av: grannen på 13

oj så fin den blev, riktigt snyggt med blåa poller och silverglitter !

men jag tror att stjärnan i familjen håller på att ramlaner :)

2008-12-17 @ 21:24:02
Postat av: mormor och morfar

Fin gran blev snyggt med blåa poller.

Samt två söta barn.längtar till julafton,undras om man har nåt paket därunder granen.

kram från oss i stan.

2008-12-18 @ 18:30:56
Postat av: Gäst

Granen den sår så grön o grann i stugan..............

Tjola hoppsan sa..........



Heja SKE-Å



Merry Christmas från TOMTEN

2008-12-18 @ 19:02:22

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0