Jaha..

Då var det äntligen ännu en arbetslös måndag, tjoo vad roligt!
Här händer det grejer, idag har jag...ja just det, jag tvättar sängkläder, tänk va roligt man kan ha!! =)
Igår tittade jag ut genom fönstret lite på snön, gäller o fördela allt det roliga så det händer nåt varje dag :)
I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska välja att göra..vem vet, kanske strykjärnet åker fram!
Fast..njae..det är väl o tänja på gränserna för hur roligt man kan ha, så det blir nog inget med det ändå.
Ojoj!! Nu kom posten!

Hihi..jäkla tur man kan skratta åt det.

Kommentarer
Postat av: Vera

Alltså.. jag tycker du verkar ha jättekul i din vardag, du har ju fullt upp ;) Det är bra att du har lite att göra så du kommer dig upp ur sänghalmen varenda dag (annars blir det extra tungt för din sambo då hon måste upp och jobba)

Ha det gott och ta hand om varandra!

2008-12-17 @ 14:33:09

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0