Idol slut

Jaha, så då var Idol slut för denna gången. Va ska man säga..vi tyckte nog båda två här hemma att både Alice o Kevin var värdiga vinnare. Men en måste ju vinna o Kevin är kanske strået vassare ändå. Hoppas det går bra för dem båda i framtiden.




Ovan ser ni hur det ser ut på baksidan här, förstår ni om jag säger hur skönt det skulle vara att bada i medelhavet just nu? ;) (står just nu en volvo på framsidan så det passade sig inte o ta ett foto där)
Fy fasen va snö!! Nu räcker det banne mig..*lägger min röst för kortare vinter i norrland*
Det är ju bara december än, hur ska detta sluta?! *virrar på huvet*

Kommentarer
Postat av: Lennart

ha ha det där med Volvon köper nog ingen.............

2008-12-14 @ 11:34:19
Postat av: Maria

det är ju en ära att få ha en VOLVO¨ på gården :)hahahaha

Jag tror du suktar efter en riktig BIl !

2008-12-14 @ 17:55:50

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0