Gott Nytt År!



Jaha, då var det dags för den sista dagen detta året.
Det har varit ett bra år får man säga, med allt som hänt, man kan ju alltid önska mer såklart..
Ett fast jobb hade varit trevligt förstås men, det kommer kanske till nästa år får vi hoppas.
Jag har lärt mig en del om heminredning,
fått visa svärföräldrarna ett o annat, vissa inreder ju hur som helst!? ;)
Idag stormar det så raketerna som flyger upp inatt i norrbotten lär väl explodera i västerbotten ;)
Lite trist det ska va sånt väder..men men,
kan ju hända man fått lite innanför västen tills det e dags o gå ut,så man reder sig ändå :)
Petra ska inte vara med oss ikväll tyvärr men hon får säkert en bra nyårsafton hos sin pappa, 
det är jag säker på.
Vi ska tänka på henne kl 12 inatt :)
Hoppas ni alla får en trevlig nyårsafton! O ni, försök minnas den dagen efter ;)

Sista kramen från mig iår

Kommentarer
Postat av: svärmor

Vill önska ett Gott Nytt År.Det där med inredning får vi kolla med en utredning.Det finns ju vissa med långa fingrar.

Kramar från mamma o svärmor.

2009-01-01 @ 11:47:36
Postat av: syster på tretton

Gott Nytt År på er oxå !

Anders du kn ju alltid söka jobb på en Inredningsaffär, du är ju så duktig på sånt !

Kram Maria

2009-01-01 @ 17:20:32

Kommentera inlägget här:

Vad hette du nu igen?:
Kom ihåg mig?

Har du mail?: (publiceras ej)

Visst hade du en blogg va?:

Skriv nåt här:

Trackback
RSS 2.0